vrijdag 12 april 2013

Mijn moeders quilten
Ik heb een beeld van mijn moeder van vroeger; naaiend achter de naaimachine. Er ging geen dag voorbij zonder dat zij achter de naaimachine had gezeten. Zij maakte al mijn kleren. Ik had een zeer uitgebreide garderobe als 10-jarige. Tot mijn moeders spijt wilde ik op een bepaalde leeftijd die kleren niet meer dragen. Ze heeft zich nu helemaal gestort op het maken van quilten. En ik kan zeggen dat ze er goed in is. Veel van haar kinderen en kleinkinderen hebben een eigen quilt. Erg leuk! Op de foto staat een quilt die ze laatst nog gemaakt heeft. Prachtig, vind ik.
Hij is binnenkort te koop in mijn winkeltje op DaWanda.
Voor de geinteresseerden:http://nl.dawanda.com/shop/Vintatmaris
 
My mother's quilts
I have a picture in mind of my mother during my childhood, sitting behind the sewing machine. Not a day went by that she hadn't been behind the machine. She made all my clothes. I had a very extensive wardrobe as a 10-year-old. To my mother's regret, I did not want to wear those clothes anymore at a certain age. She now is completely focused on making quilts and I can say she is good at it. Many of her children and grandchildren have their own quilt. Very nice! The picture shows a quilt she recently made​​. Beautiful, I think.
It will soon be for sale in my shop on Dawanda.
For those who are interested: http://nl.dawanda.com/shop/Vintatmaris
 


Heb je een vraag of opmerking? Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment? Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: