zaterdag 30 november 2013

 
Online kopen
 
We kopen steeds meer online. Ik heb gemerkt dat het leuk is, als je iets online besteld, dat er zichtbaar energie gestopt is in het verpakken van de bestelling. Het voelt als een feestje om zo'n pakketje te ontvangen. Sinds ik me daarvan bewust ben, vind ik het ook een feestje om een pakketje klaar te maken voor verzending. Meestal doe ik er een leuk kaartje bij, een label van Vintatmaris met gegevens over mijn blog en DaWanda winkeltje en als het gewicht van het pakketje het toe laat doe ik er een extraatje bij. Momenteel ben ik helemaal weg van het pakpapier van de Ikea, wat ik ook gebruikt heb voor het pakketje dat ik vandaag heb klaar gemaakt voor verzending.
Wil je ook zo'n leuk pakketje ontvangen? Koop dan iets in mijn online winkel op DaWanda:
 
Buy online

We buy more and more online. I've noticed that it's fun, if you ordered something online, there is put visible energy into the packaging of the order. It feels like a party to receive. Since I am aware of it, it feels like a party to me to make a package ready for shipment. I usually put a nice card and a label of Vintatmaris with information about my blog and DaWanda shop in it. If the weight of the package make it possible I also put a little present in the package. Currently I am bowled over by the brown paper from Ikea. I've also used it for the package I made ready today for shipping.
Would you also like to receive such a nice package? Buy something in my online shop on DaWanda: http://nl.dawanda.com/shop/Vintatmaris

  

 
 

Heb je een vraag of opmerking? Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment? Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: