zondag 24 november 2013

Nieuwe stek

De verbouwing is al enige tijd klaar, maar er zijn nog steeds dingetjes die we moeten doen. Zo hebben we nog steeds geen plint in de keuken, moet er nog een drempel geschilderd worden en staan er nog ingepakte dozen op zolder. We hebben dus nog een aardige to-do list. We kunnen inmiddels het creĆ«ren van een hobby hoekje voor mij wegstrepen van de lijst. Wat ben ik er blij mee! Een bestaande kast hebben we een beetje gepimpt met een leuk kanten gordijn achter de open deurtjes, een vintage winkelrek gevuld met mijn stofjes en een mooie hangoortafel aangeschaft. Het klossenrek is mijn grote trots. Ik heb hem al sinds het voorjaar, maar hij heeft nu eindelijk een plekje gekregen. Ik kan weer volop aan de hobby!
 
New site

The renovation has been done for some time, but there are still things we need to do. So we still have no baseboard in the kitchen, there is still a threshold to be painted and there are still packed boxes in the attic. So we have a nice to-do list. We can now creating a hobby corner for me cross off the list. What am I happy! We have pimped an existing closet with a nice lace curtain behind the open doors, a vintage shop rack filled with my fabrics and purchased a beautiful extendable table. The creel is my pride and joy. I've had it since the spring, but he has finally gotten a spot. I can go fully back to the hobby!

 
Heb je een vraag of opmerking? Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment? Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: