zondag 12 januari 2014

Behang!
 
Wat ook een creatieve manier van bezig zijn is behangen, vind ik. Mijn zoontje heeft een ander kamertje gekregen. Ik heb samen met mijn zus één wand voorzien van een leuk retro behang van Ferm Living. Mooie retro kast ervoor, die we gescoord hebben in Lille, Frankrijk, op de jaarlijkse rommelmarkt en het lijkt net een foto uit een woonblad.
 
Ik verkoop mijn zelf gemaakte/gepimpte spulletjes in mijn online winkel op DaWanda:
nl.dawanda.com/shop/Vintatmaris
 
 
Wallpaper!

What is also being creative is putting a new paper on the wall, I think. My son has been given a different room. Along with my sister I have put a nice retro wallpaper from Ferm Living on one of the walls. A beautiful retro closet, we scored in Lille, France, at the annual flea market, before it and it looks like a picture in a living magazin.

I sell my homemade / pimped stuff in my online shop on DaWanda:
nl.dawanda.com/shop/Vintatmaris

 
 

 
Heb je een vraag of opmerking? Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment? Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: