donderdag 13 september 2012

Inspiratie om te bewaren

Een paar jaar geleden stond er een heel leuk geboorte kaartje op de schouw bij een vriendin van mij. Er stond een heel vrolijk uiltje op. Het leek mij leuk om die afbeelding ergens voor te gebruiken, maar wist nog niet voor wat precies. Ik mocht het kaartje hebben en heb hem bewaard totdat ik wist wat ik ermee wilde maken. Dit is het resultaat. Toch leuk om inspiratie te bewaren.....

Inspiration to keep

A few years ago there was a very nice birth card on the mantelpiece at a friend of mine. It showed a very happy owl. It seemed to me that the picture could be usefull some day. I got the card and I kept it until I knew what I wanted to make of it. This is the result. It's fun to keep things that give inspiration .....

 
 
Het kastje is verkocht en hangt bij een leuke tienermeid op haar kamer.
The cabinet is sold. It ended up in a nice teenager's room.
 
Heb je een vraag of opmerking?
Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment?
Send an email to vintatmaris@gmail.com

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi Suus! Ik zal hem even linken naar Eliene en Barry. Zullen ze vast leuk vinden!!
x Marloes