zondag 21 oktober 2012

Kraamcadeautje

Toen onze zoon Lucas geboren werd kregen we een t-shirt met een schattig uiltje erop. Helemaal weg was ik ervan. Dat t-shirtje bracht mij op het idee om zelf t-shirtjes te appliceren. Ik heb op het internet allerlei schattige plaatjes voor jongens en voor meisjes verzameld en daarna ben ik aan de slag gegaan. Ik heb er al heel wat gemaakt.
Samen met mijn moeder heb ik er ook diversen gemaakt en deze hebben we verkocht op de Vlegeldag in Bennekom. Ze liepen als een trein. Erg leuk!

Vandaag zijn we op kraamvisite geweest en wilde ik graag weer een nieuwe afbeelding maken. Dit is hem geworden. Eenvoudig, maar erg leuk!!

Maternity Present

When our son Lucas was born, we got a t-shirt with a cute owl on it. I absolutely loved it. This t-shirt gave me the idea to make my own appliques on t-shirts. I have gathered, all kinds of cute pictures for boys and girls, on the internet. I've already made ​​a lot.

I also created them together with my mother and we have sold them at the Vlegeldag in Bennekom. They loved them. Very nice!

Today we went to visit a new baby. I wanted to make a new image. This is it. Simple, but very fun!

T-shirt met een appel
T-shirt with an apple


Heb je een vraag of opmerking?
Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment?
Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: