dinsdag 27 november 2012

Sinterklaas tijd

Een vriendin attendeerde mij laatst op Pinterest.com. Een leuke site waar je prikborden kan samen stellen en van anderen kunt bekijken. Het is verslavend en je kunt er leuke ideeen op doen voor alles wat je maar kunt bedenken. Zo kun je er ook leuke D.I.Y. ideeen op doen. Zo kwam ik via Pinterest op leuke haakpatroontjes van sinterklaas, zwarte piet en amerigo. Nu ik een zoontje heb van inmiddels ruim 1 jaar moet mijn huis natuurlijk in sinterklaas sfeer komen. Dus ik druk aan het haken, een tak opgehangen met lichtjes, blokken ingepakt en dit is het resultaat.
Straks komen er aan de tak kerstballen te hangen ;-)

Sinterklaas time (A dutch feast)

A friend pointed me recently on Pinterest.com. A fun site where you can put together boards and  view them of others. It is addictive and you can get good ideas to do for anything you can imagine. So you can also find cool D.I.Y. ideas. I found on Pinterest cute crochet patterns for Sinterklaaszwarte piet and amerigo. Now I have a son of over 1 year, my home must become in course Sinterklaas atmosphere. So I took the hooks, hung a branch with lights, blocks packed and this is the result.

Soon the branch can be used for Christmas ;-)






Heb je een vraag of opmerking?
Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment?
Send an email to vintatmaris@gmail.com

2 opmerkingen:

Ilon Wolbers zei

Wauw ik vind het er echt super leuk en gezellig uitzien. Leuk om op deze manier samen met de sinterklaasmuziek het nostalgische sinterklaasgevoel in huis te halen!!

Jolanda zei

Prachtig en schattig!