dinsdag 8 januari 2013

De Knip

In het begin van mijn naai- en handwerk 'carriere' heb ik nog wel eens een poging gewaagd om een kledingstuk te maken uit de Knip. Dit lukte wel, maar ik droeg de kleding weinig tot niet. Blijkbaar toch niet helemaal mijn ding. Kledingstukken voor kinderen uit de Knippie maken vind ik veel leuker om te doen. Af en toe staan er ook andere leuke ideeen in de Knippie om te maken, zo ook in de Knippie van afgelopen augustus/september (nr 4). Een hapjestas, een handig tasje waarin je de fles en groente- of fruithap van je baby of peuter in kan meenemen

Kijk je vaker op mijn blog en vind je het leuk om mijn blog automatisch te volgen? Meld je hier rechts dan aan als volger of meld je aan om mijn blog per email te volgen.

In the beginning of my sewing and crafts 'career' I sometimes attempt to make a garment out the Knip, a dutch magazin for making clothes. This succeeded, but I wore the clothes little to no. Apparently it is not quite my thing. Making garments for children from the Knippie is a lot more fun to do. Occasionally there are also other nice ideas in the Knippie to make, so also in the Knippie last August / September (No 4). A snack-bag, a handy bag in which you can put the bottle and fruit- or vegetable snack for your baby or toddler.

Do you visit my blog more often and you would like to follow my blog automatically? Sign up, here on the right, as a follower or sign up to follow my blog by email.



Heb je een vraag of opmerking? Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment? Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: