vrijdag 11 januari 2013

Mijn winkeltje is geopend!
Vind je mijn producten leuk en ben je geinteresseerd om iets aan te schaffen? Ik heb sinds deze week een winkeltje geopend op nl.dawanda.com Een leuke site met allerlei web-winkeltjes met zelf gemaakte spullen. Ik ben net gestart en moet de winkel dus nog verder inrichten en opleuken. Je kunt rechtstreeks naar mijn winkel via de volgende link: http://vintatmaris.dawanda.com
Er staan nu nog enkele producten in de winkel. Mijn streven is om dagelijks een nieuw product toe te voegen komende week. 

Dawanda is oorspronkelijk Duits. Sinds afgelopen zomer is er een Nederlandse DaWanda online. Ben je zelf ook creatief en wil je jouw spullen verkopen? Dan is dit de plek om dat te gaan doen. Het is nog helemaal in opkomst en voorlopig nog gratis. Dus zeker de moeite waard om je in te verdiepen

My shop is open! 

Do you like my products and you're interested to buy something? I have, since this week, opened a store on nl.dawanda.com A nice site with various webshops with homemade stuff
I just started and the store must therefore continue decorating and brightening up. You can go directly to my store with the following link: http://vintatmaris.dawanda.com
 There are now a few products in my store. My aim is to add a new product to my shop every day this week.

Dawanda is originally German. Since last summer, there is a Dutch Dawanda. Are you also creative and want to sell your stuff? Then this is the place to do so. It is still quite new and free of costs for now. So definitely worth to
take a look.

 Deze kussens heb ik gemaakt met een zelf gemaakt sjabloon. De vogeltjes zijn van vilt. 
I made these pillows with an customized template. The birds are made from felt.

Heb je een vraag of opmerking? Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com 
Do you have a question or comment? Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: