zaterdag 16 februari 2013

DaWanda!

Ik heb me sinds begin januari ingeschreven bij DaWanda, een winkeltje geopend, eerste aankopen en mijn eerste verkopen gedaan! Het is super leuk om een winkeltje te hebben op DaWanda en erg verslavend om te surfen over DaWanda. Er worden zoveel leuke en mooie dingen gemaakt. 
Ik probeer andere creatievelingen ook enthousiast te maken en sinds deze week heeft een bekende van mij ook haar winkeltje geopend op DaWanda. Ze verkoopt cadeautjes en accessoires voor kinderen, voor de kinder- en woonkamer. De eerste producten zullen binnenkort geplaatst worden.
Ik heb sinds dit weekend onderstaande lamp in mijn winkeltje geplaatst.
Heb je interesse of wil je meer informatie over de lamp kijk dan op:  http://vintatmaris.dawanda.com

Since early January this year I have been enrolled on Dawanda, I have opened a store, my first purchases and my first sales done! It is very nice to have a shop on Dawanda and very addictive to surf on Dawanda. There are so many fun and beautiful things.
I also try to make other creative people enthusiastic for opening a shop on DaWanda. Since this week a friend of mine also opened her shop on Dawanda. She sells gifts and accessories for  children, childsroom and for the living room. The first products will be posted soon.
I've placed this weekend the lamp on the following picture in my shop.

Are you interested or do you want more information about the lamp? Please visit: http://vintatmaris.dawanda.com


Heb je een vraag of opmerking?
Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment?
Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: