vrijdag 8 februari 2013

Vakjes, laadjes en haakjes!

Heerlijk vind ik het om spulletjes te sorteren en leuk te etaleren. Ik ben daarom denk ik dol op kastjes met vakjes, laadjes en haakjes. Waarschijnlijk viel mijn oog daarom op dit kastje. Ik heb hem geverfd en de achterzijde voorzien van mozaiek van servies met bloemetjes. Een leuk kastje voor in een romantische kamer, badkamer of meidenkamer.

Boxes, drawers and hooks!

I find it delicious to sort and to display stuff. Therefore, I think I love boxes with compartments, drawers and hooks. Probably that is the reason my eye fell on this box. I painted it and made a mosaic back of crockery with flowers. A fun cabinet for a romantic room, bathroom or girls room.




Heb je interesse voor het kastje of wil je meer foto´s zien?
Are you interested in the cabinet or do you want to see more pictures? Take a look on http://vintatmaris.dawanda.com

Heb je een vraag of opmerking? Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment? Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: