vrijdag 15 maart 2013

DIY
 
DIY, do it yourself! Vorig jaar ben ik naar een aantal creatieve markten geweest. Op zo'n markt kwam ik erachter wat DIY nu eigenlijk betekende. Ik had het wel eens zien staan, maar wist niet waar het voor stond. Nu zie ik het overal staan.
Deze week heb ik een leuk DIY-product om als kraamcadeau te maken. Een echte meiden- of jongensslinger met de naam van het kindje erop. Leuke bezigheid en een origineel en uniek cadeau.
Heb je geen tijd om zoiets te maken of ben je niet creatief, kijk dan voor leuke kraamcadeaus in mijn webshop op DaWanda: http://nl.dawanda.com/shop/Vintatmaris
 
DIY, do it yourself! Last year I went to a number of creative markets. At such a market, I found out what DIY really meant. I had seen it before, but did not know where the letters stood for. Now I see it everywhere.
This week I have a fun DIY product as a gift to make. A real girls or boys pendulum with the name of the baby on it. Fun activity and an original and unique gift.

Don't you have the time to make this or aren't you creative, look for cute maternity gifts in my shop on Dawanda: http://nl.dawanda.com/shop/Vintatmaris
 


Heb je een vraag of opmerking? Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment? Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: