zondag 10 maart 2013

Druk, druk, druk

Dit jaar hopen wij ons huis te gaan verbouwen. Het plan is uitgeschreven, de aannemers aangeschreven, de keuken is aangeschaft en nu nog beslissen welke aannemer het wordt, orienteren op vloeren, tegels en sanitair en dan hopen we dat het komende zomer gaat gebeuren. Genoeg te doen dus. Ik zie erg uit naar de aanbouw, ook wel naar de verbouwing, maar weet ook dat het op een bepaald moment waarschijnlijk niet meer leuk is. Het kost allemaal veel tijd, maar ik probeer toch tussendoor tijd te maken om creatief bezig te zijn, want dat doe ik toch het liefst.
Ik heb van de week weer een hapjestas gemaakt van een schattig geruite stofje met een bandje met appelprint. De hapjestas is leuk en handig voor het meenemen van eten voor je baby en/of kind. Voor de geinteresseerden: Komende week bied ik hem aan in mijn winkeltje op DaWanda: http://vintatmaris.dawanda.com
 
Busy, busy, busy

This year we hope to go home remodeling. The plan is written, the contractors are contacted, the kitchen has been purchased and now we have to decide which contractor we want, orientate on floors, tiles and plumbing and we hope it will happen next summer. Enough to do. I look forward to our 'new' home, also to the renovation, but I also know that at one time it probably won't be fun anymore. It takes a lot of time, but I still try to make time in between to be creative, because I do still prefer.

This week I again made a snack-bag of ​​a cute checkered fabric with a strap with apple print. The snack-bag is fun and convenient for transporting food for your baby and/or child. For those who are interested: Next week I wil offer it in my shop on Dawanda: http://vintatmaris.dawanda.com
 
 
 
Heb je een vraag of opmerking? Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment? Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: