vrijdag 17 mei 2013

Brocante letterbak pimpen
 
Ik vind het erg leuk om tweedehands/ brocante spullen een tweede of nieuwe leven in te blazen. Laatst ben ik bezig geweest met een erg leuk projectje. Het pimpen van een brocante letterbak. Het eindresultaat stond erg leuk in mijn woonkamer. Met pijn in mijn hart heb ik hem verkocht. Gelukkig hangt hij nu in de kamer van een jongedame in Amsterdam, die er erg blij mee is. Ben je geinteresseerd in andere dingen die ik verkoop? Kijk dan op http://nl.dawanda.com/shop/Vintatmaris
 
Brocante type case pimp

I think it's very nice to  give old stuff a new or second life. Recently, I spent time at a very nice little project. Pimping a old type case. The end result looked very nice in my living room. With pain in my heart I sold him. Fortunately, he is now hanging in the room of a young lady in Amsterdam, who is very happy with it. Are you interested in other 
 things I sell? Look at: http://nl.dawanda.com/shop/Vintatmaris


 


Heb je een vraag of opmerking? Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment? Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: