vrijdag 10 mei 2013

Echt handig!

Al jaren geleden maakte ik het eerste verschoonkleed samen met mijn moeder. Zij had een patroon hiervoor. Inmiddels heb ik er velen gemaakt, cadeau gegeven en op bestelling gemaakt. Ik heb het afgelopen anderhalf jaar kunnen ervaren dat zo'n verschoonkleed echt heel handig is als je een baby hebt. Je doet er een luier, doekjes en billencreme in, kleed mee en je hebt alles bij je in een leuk en handig pakketje.
Heb je interesse voor een verschoonkleed? Kijk dan eens in mijn webshop: http://nl.dawanda.com/shop/Vintatmaris
 
Really handy!

Years ago I made the first changing pad with my mother. She had a pattern for this. Meanwhile I have made ​​many of them, gift given and made to order. I have experienced the last one and a half year that such a changing pad is really useful iwhen you have a baby. You put a diaper, wipes and cream in it, take it with you and you have everything with you in a fun and convenient package.

Are you interested in a changing pad? Take a look at my webshop:
 

 
 
Heb je een vraag of opmerking? Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment? Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: