zondag 2 februari 2014

 
Restantjes gebruiken
 
Wanneer ik iets maak, bewaar ik altijd alle stukjes stof, band en kant wat over blijft. Je weet nooit waar je het nog een keer voor kunt gebruiken. Zo heb ik voor deze gezellige etui allerlei restantjes kunnen gebruiken. Ik kan daar altijd erg van genieten.
 
Interesse in mijn producten? Bezoek mijn winkel op DaWanda: 
 
Heb je een vraag of opmerking?
Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
 
 
 Using remnants

When I make something, I always keep all the pieces of fabric, straps and lace what remains. You never know what you can use.  So I used alle kinds of remnants for this cozy pouch. always enjoy this very much.

Interested in my products? Visit my shop on DaWanda:

Heb je een vraag of opmerking?
Stuur dan een mail naar vintatmaris@gmail.com
Do you have a question or comment?
Send an email to vintatmaris@gmail.com

Geen opmerkingen: